Підвісний підшипник кардану: особливості деталі
Підвісний підшипник утримує карданний вал у правильному положенні. Також цей елемент приймає та передає два типи навантаження — осьове та радіальне. Декілька дій виконується завдяки підшипнику – це обертання, рух уздовж осі та кочення.
В отвір деталі вставляється втулка. Сам підшипник, звичайно, виготовляється з металу. Між втулкою та внутрішньою частиною елемента є невеликий проміжок, цю зону змащують за допомогою відповідних засобів. В результаті рухомі частини підшипника можуть взаємодіяти при низькому терті та теплопровідності.
Підшипники відомі практично всім. Дітям, наприклад, за іграшкою під назвою спіннер, що має цікаву історію. Хлопчаки, що розбирають скейти та велосипеди, також добре знайомі з функцією підшипників та їх конструктивними особливостями.
Підвісний підшипник карданного валу стійкий до вібрацій, виконує безшумну роботу, ефективно захищений від зовнішнього середовища та конструктивно простий – його легко розібрати та обслуговувати.
Купити в інтернет-магазині «Проавто» підвісний проміжний підшипник карданного валу можна онлайн, а знайти потрібний елемент нескладно за даними вашого автомобіля.
Чому стає несправним підвісний підшипник карданного валу?
Саме завдяки підшипнику елемент карданного валу забезпечений відмінною безперебійною роботою на тривалий термін. Але будь-яка деталь може вийти з ладу з тієї чи іншої причини. Призвести до несправності підшипника може цілком природне зношування елемента, особливо його гумової частини. Також впливають на автозапчастину зовнішні фактори, що виникають внаслідок посиленої експлуатації. Це наявність бруду, вплив пилу. Щоправда, сам стиль водіння теж підвищує знос таких деталей: якщо водій переміщається частіше по пересіченій місцевості, наприклад, жорстко перемикає передачі, загалом водить з підвищеним навантаженням на авто та його вузли.
Дізнатися, що підвісний підшипник на кардані почав виходити з ладу, можна легко – за звуками, що видає деталь, але й не тільки. Ось які існують ознаки несправності:
• стукіт, гул, хрускіт – різні шуми;
• вібрації – посмикування або биття;
• наявність люфта (що можна побачити візуально).
Привести до такого стану підшипник карданного валу можуть й інші причини. Наприклад, помилки недосвідченого майстра монтажу. Це неприємно, але цілком допустимо у сучасних реаліях.
Проте прискорене зношування – це ще й наслідок низької якості деталі. Так що найкраще купити підвісний підшипник кардану, який випущений перевіреними брендами, а, якщо при огляді або першому використанні придбаної деталі в «Проавто» ви помітили брак, то можете протягом 14 днів обміняти товар на аналогічний.
Діагностика та заміна підшипника
Майстри сервісних центрів зазвичай беруть до уваги виникнення вібрації та стуку. Особливо, якщо з балансуванням осі проблем не було. Для діагностики несправності автомобіль встановлюють на естакаду і, насамперед, намагаються виявити наявність люфту. При цьому карданний вал оглядають та пересувають в осьовому напрямку.
Потім кардан крутять, і якщо точно чути стукіт і хрускіт, а вібрації помітні, то немає сумнівів, що слід замінити підвісний підшипник.
Також важливо аналізувати кріплення кронштейна та його стан, а ще, звичайно ж, оглянути сам підшипник – перевірити його змазку та збереження елементів. При необхідності заміни підвісної на кардан буде встановлюватися за строгим алгоритмом. Карданний вал знімається, відкручуються болти опори підшипника. І вже, безпосередньо перед заміною, майстри обов'язково наносять насічки на частини кардану, інакше потім можуть запросто виникнути вібрації, і робота пройде впусту. За бажанням можна самостійно замінити підшипник карданного валу, якщо ви розумієте важливість правильної, точної установки. Купити підвісний підшипник на кардан в «Проавто» можуть власники різних марок і моделей авто, вказавши ще й рік випуску машини. Таким чином, можна точно підібрати деталь.