Живлюча іскра
Для того, щоб автомобіль почав рух по заданому вектору, необхідно запустити деякі процеси у двигуні внутрішнього згоряння. Для цього потрібно створити іскру певної потужності, що запустить процес запалювання паливно-повітряної суміші. Для цього в системі запалювання передбачені спеціальні елементи – автомобільні котушки запалювання. Вони здатні створювати напругу, рівну 15 000 В, необхідну для того, щоб машина завелася. Вони є обов'язковими комплектуючими до всіх систем запалювання – контактної, безконтактної, електронної.
Принцип роботи полягає в отриманні струму низької напруги від акумулятора, який на первинній обмотці перетворюється в електромагнітну напругу, що згодом розпадається на електричне та магнітне, і по спіралі вторинної обмотки перетікає від котушки до свічок, де і виходить іскра шляхом дотику напруги від двох елементів.
Від чого залежить безперебійна робота системи запалювання?
Котушка запалювання для авто має кілька варіацій за типом. Такі деталі можуть бути загальними, індивідуальними, здвоєними. Різниця між ними полягає в тому, що в загальній котушці вторинна обмотка розташовується всередині первинної, в індивідуальній – первинна всередині вторинної, а у вторинній – одночасне отримання іскри обома циліндрами відбувається за допомогою двох дротів високої напруги.
Практично всі деталі мають ідентичний склад:
- кришка;
- гніздо для приєднання контактів;
- регулюючий гвинт;
- елемент виведення низької напруги;
- прокладка для ущільнення з'єднань;
- магнітний дріт;
- первинна та вторинна обмотки;
- ізолятор;
- зовнішній захисний кожух для безпеки;
- порожній простір для наповнення трансформаторним маслом;
- серцевина;
- привідна пружина.
Котушку запалювання в автомобіль можна купити в Україні на сайті нашого інтернет-магазину proavto.com.ua з доставкою до Харкова, Києва та інших міст України. Вартість котушки запалювання на авто залежить від її різновиду, продуктивності та виробника.
Причини та наслідки несправності
Автомобільні котушки можна з упевненістю віднести до витратних матеріалів, бо виходять з ладу вони досить часто. Це може бути пов'язано з попаданням вологи всередину через розгерметизацію корпусу, що призводить до короткого замикання. Розгерметизація може статися через погану якість ущільнювачів гумок або ж від зносу. Ця ж причина може призвести до застою мастила в резервуарах котушки. Наступним негативним чинником є перегрівання первинної або вторинної обмотки, і це також закінчується коротким замиканням.
Неважливо, яка причина поломки котушки, бо вона негативно позначається, в першу чергу, на роботі двигуна внутрішнього згоряння. Це проявляється в його нерівномірній роботі, відбуваються постійні або періодичні пропускання запалювання. Через це паливно-повітряна суміш у системі згорає нерівномірно і її залишки осідають на внутрішніх частинах мотора, забруднюючи його. Крім цього, на приладовій панелі загоряється спеціальний сигналізатор – check engine – сигналізує про проблеми з системою запалювання. Ще сигналом виходу з ладу котушки може послужити манометр оборотів двигуна, які можуть різко зменшуватися або збільшуватися.
Вибираючи нову котушку, слід звернути увагу на наступні параметри:
- індуктивність;
- коефіцієнт трансформації;
- опір;
- енергія іскри;
- напруга при пробої;
- число іскроутворення.
Наш інтернет-магазин PROavto у Києві пропонує широкий асортимент котушок запалювання для автомобіля від кращих виробників за прийнятними цінами.
Живлюча іскра
Для того, щоб автомобіль почав рух по заданому вектору, необхідно запустити деякі процеси у двигуні внутрішнього згоряння. Для цього потрібно створити іскру певної потужності, що запустить процес запалювання паливно-повітряної суміші. Для цього в системі запалювання передбачені спеціальні елементи – автомобільні котушки запалювання. Вони здатні створювати напругу, рівну 15 000 В, необхідну для того, щоб машина завелася. Вони є обов'язковими комплектуючими до всіх систем запалювання – контактної, безконтактної, електронної.
Принцип роботи полягає в отриманні струму низької напруги від акумулятора, який на первинній обмотці перетворюється в електромагнітну напругу, що згодом розпадається на електричне та магнітне, і по спіралі вторинної обмотки перетікає від котушки до свічок, де і виходить іскра шляхом дотику напруги від двох елементів.
Від чого залежить безперебійна робота системи запалювання?
Котушка запалювання для авто має кілька варіацій за типом. Такі деталі можуть бути загальними, індивідуальними, здвоєними. Різниця між ними полягає в тому, що в загальній котушці вторинна обмотка розташовується всередині первинної, в індивідуальній – первинна всередині вторинної, а у вторинній – одночасне отримання іскри обома циліндрами відбувається за допомогою двох дротів високої напруги.
Практично всі деталі мають ідентичний склад:
- кришка;
- гніздо для приєднання контактів;
- регулюючий гвинт;
- елемент виведення низької напруги;
- прокладка для ущільнення з'єднань;
- магнітний дріт;
- первинна та вторинна обмотки;
- ізолятор;
- зовнішній захисний кожух для безпеки;
- порожній простір для наповнення трансформаторним маслом;
- серцевина;
- привідна пружина.
Котушку запалювання в автомобіль можна купити в Україні на сайті нашого інтернет-магазину proavto.com.ua з доставкою до Харкова, Києва та інших міст України. Вартість котушки запалювання на авто залежить від її різновиду, продуктивності та виробника.
Причини та наслідки несправності
Автомобільні котушки можна з упевненістю віднести до витратних матеріалів, бо виходять з ладу вони досить часто. Це може бути пов'язано з попаданням вологи всередину через розгерметизацію корпусу, що призводить до короткого замикання. Розгерметизація може статися через погану якість ущільнювачів гумок або ж від зносу. Ця ж причина може призвести до застою мастила в резервуарах котушки. Наступним негативним чинником є перегрівання первинної або вторинної обмотки, і це також закінчується коротким замиканням.
Неважливо, яка причина поломки котушки, бо вона негативно позначається, в першу чергу, на роботі двигуна внутрішнього згоряння. Це проявляється в його нерівномірній роботі, відбуваються постійні або періодичні пропускання запалювання. Через це паливно-повітряна суміш у системі згорає нерівномірно і її залишки осідають на внутрішніх частинах мотора, забруднюючи його. Крім цього, на приладовій панелі загоряється спеціальний сигналізатор – check engine – сигналізує про проблеми з системою запалювання. Ще сигналом виходу з ладу котушки може послужити манометр оборотів двигуна, які можуть різко зменшуватися або збільшуватися.
Вибираючи нову котушку, слід звернути увагу на наступні параметри:
- індуктивність;
- коефіцієнт трансформації;
- опір;
- енергія іскри;
- напруга при пробої;
- число іскроутворення.
Наш інтернет-магазин PROavto у Києві пропонує широкий асортимент котушок запалювання для автомобіля від кращих виробників за прийнятними цінами.