Патрубок повітряного фільтра
Для створення паливно-повітряної суміші необхідно не тільки якісне пальне, а й атмосферне повітря. Як паливо використовують: бензин, солярку або скраплений газ; в паливному насосі відбувається змішування пального з чистим повітрям, якого потрібно в рази більше, ніж палива. Перед входженням у впускний колектор, обидва компонента проходять обов'язкову фільтрацію. Паливно-мастильні речовини проходять її в паливному фільтрі, а повітря – в повітряному фільтрі.
Саме патрубок, або його ще називають гофра, набирає з атмосфери чисте повітря. Він є сполучною ланкою між повітряним фільтром і вхідним колектором. Оскільки повітря не дуже чистоте, в ньому можуть перебувати дрібні частинки пилу та іншого сміття, саме у гофрі відбувається перше його очищення. Завдяки цьому істотно зменшується навантаження на фільтруючий елемент, значить, і навантаження на мотор знижується. Як бачите, повітрозабірні трубки мають велике значення, незважаючи на свою простоту.
Види та причини поломок гофри
Найчастіше зустрічаються саме такі причини виходу з ладу патрубка повітрозабірника:
• механічні пошкодження – в результаті гумова трубка може деформуватися або лопнути. У мотор почне надходити забруднене повітря з дрібними сторонніми частинками, через це навантаження на деталі, що труться, зростає в рази, і вони набагато швидше зношуються;
• ослаблення кріплення патрубка повітровода – у цьому випадку відбувається потрапляння неочищеної повітряної маси в блок циліндрів і подальше осідання на всіх його деталях у вигляді сажі. Вона згубно впливає на компоненти мотора і скорочує термін їх служби;
• наявність масла у гофрі повітряного фільтра – причиною тому є несправність інших систем автомобіля, як наслідок, відбувається осідання масла на стінках повітровода, і він починає працювати не в повну силу. Кращий варіант в цьому випадку – повністю замінити повітряний фільтр.
Матеріалом для виготовлення гофри може служити як якісна гума з міцними синтетичними нитками, так і стійкі до корозії металеві сплави. Про несправності патрубка можна дізнатися по зниженню тяги, появі диму чорного кольору з вихлопної труби або свисту з-під капота.
Особливості вибору нового патрубка повітряного фільтра
Догляд за повітрозабірником досить простий і не вимагає яких-небудь спеціальних навичок. Потрібно стежити за чистотою повітряного фільтра, оскільки якість повітря, що виходить з нього, істотно впливає на тривалість служби трубки. Щоб масло не попадало у гофру, необхідно підтримувати середній рівень його в картері двигуна. Особливо страждають від дії масла деталі, виготовлені з гуми. Перевіряйте якість з'єднання патрубка з фільтром, порушення його герметичності призводить до швидкого зносу комплектуючих двигуна.
За бажанням повітрозабірник легко замінити самостійно, якщо ви сумніваєтеся у своїх силах, довірте цю роботу фахівцям СТО. Доцільно придбати оригінальну запчастину, яку рекомендують виробники експлуатованого автомобіля. Зазвичай ця інформація міститься в технічному паспорті машини. До вибору торгової точки слід поставитися відповідально, бо існує багато пропозицій з привабливими цінами на запчастини. На жаль, часто це сигналізує про неякісні деталі, які не будуть служити довго або зовсім не підійдуть до вашої машини. Купити оригінальні патрубки (гофру) для повітряного фільтра можна в інтернет-магазині PROavto, ми надаємо сертифікати відповідності на всю реалізовану продукцію.